Nastase, viitorul presedinte PSD

Fie ca iese, fie ca nu viitorul partidului condus acum de Prostanac pare a fi asigurat.

Nastase si+a exprimat la Antena 3 intentia de a pune mana pe fraiele paridului PSD. Partid dupa chipul si asemanarea lui Nastase-4 case

„Cred că trebuie să-i lăsaţi pe colegii mei să se gândească. Eu m-am gândit deja. (…) Sunt pregătit. Dacă şi colegii mei sunt pregătiţi, e în ordine”, a declarat Năstase. – Mediafax

Etichete: , ,

Un răspuns to “Nastase, viitorul presedinte PSD”

  1. rotaru daniel Says:

    BLESTEMUL LUI GEOANA
    Da-v-ar Dumnezeu pedeapsa
    USL sa nu mai creasca.
    M-a dat Iliescu-afara
    Lua-l-ar criza biliara.
    Lui Dan Sova de i-ar da
    5 dosare-n DNA
    Lui Ponta cel fara mila
    Doar acnee juvenila
    Cu Nastase am un gand
    Un blestem legat de fund
    Hrebe s-aiba an de an
    Soarta lui Omar Haisan
    Lua-l-ar dracu de guzgan.
    Si pe Dragnea il blestem
    Sa se chinuie etern
    Sa-si justifice averea
    Si-apoi sa ia tot muierea
    Sa te taie in topr
    Fir-ar el de sabotor.
    Banicioiu proxenet
    Sa se mute la Parchet
    Doara cu broscoiul Nica
    Pot sa zic ca n-am nimica.
    Ia dat Dumnezeu destul
    E si prost e si fudul.
    Iara Antonescu Crin
    Care-i fraier si meschin
    Sa ajunga presedinte
    Cand o sa am si eu minte.

Lasă un răspuns

